Life in Groningen

Tuesday, September 20, 2005

*sigh* I need a beer.

Verdomde lange dinsdagen. Ik ben nu bezig met het tweede uur van drie uur informatica. Zo saai als de neten. Alle webcomics updaten op maandag donderdag en zaterdag dus is er ook niks op internet te doen en de php script voor school heeft ook zo zn kuren. ******half uurtje tussentijd******* Kuren die ik nu al heb opgelost.

Het forum begint nu ook aardig te lopen, mat 19 gebruikers (jaja).
Ik had me vandaag alleen wat voorgenomen (ook wel bekend als een van de moeilijkste gesprekken van mn leven) wat ik niet heb gedaan... oh well, there's a new day tomorrow.

anyway, vandaag maar eens serieus gaan plannen.

signing off!

_________________________________________________________

7 Comments:

At 5:10 PM, Anonymous Anonymous said...

SINFEST updates almost every day. It's back since yesterday.
GO GO GO check it or mean butt sexers will get you ^^

Arjan in the disguise of a commercial boy.

 
At 10:43 PM, Blogger Maarten said...

deze log komt me bekend voor :p

 
At 12:54 AM, Anonymous Anonymous said...

tsja je bent alcoholist of niet ^^

 
At 10:23 PM, Blogger E-bean said...

kzou dat gesprek toch amar s gaan houden Beens, hoe eerder hoe beter ik zweet het je.. je weet nu al dat het niet gemakkelijk wordt....maar hoe langer je wacht, hoe lastiger..

 
At 11:22 PM, Anonymous Anonymous said...

beter blauw dan groen...ik weet t klinkt wat makkelijk.

 
At 3:35 PM, Blogger Erwin said...

lol
ik heb het al gedaan, vreemd gebnoeg... of misschien juist niet gaan we op school nog steeds gewoon met elkaar om..

anyway, om maar te vookomen dat ik elke keer op school door iedereen over dit soort zaken wordt gepoked zal ik de content van mn blog maar eens gaan aanpassen in the near future.

vooral dingen als: "Dat was wel ERG onsubtiel Beens!" zijn niet echt welkom na een opmerking van yourstruly die net op de grens van subtiel/niet suntiel ligt.
(as in goodbye subtlety)

 
At 3:36 PM, Blogger Erwin said...

mijn excuses voor de type fouten, komt waarschijnlijk door bepaalde gebeurtenissen op school vandaag (lees de nieuwe blog)

 

Post a Comment

<< Home